Pages

Saturday, December 11, 2010

Warna Warni 2010

Tiba-tiba tengah stadi, teringat kepada kemeriahan sanak saudara apabila berkenduri. Ini yang membawa saya kepada entry ini. Warna Warni 2010 pastinya membawa seribu kenangan.

Terutamanya kepada saya dan pastinya kepada saudara mara sebelah saya & suami juga. Agenda paling hangat adalah majlis perkahwinan yang dilangsungkan sepanjang tahun ini =)

Pembuka tirai 2010. Perkahwinan saya dan suami pada tanggal 1hb & 2hb Januari
Venue: Bandar Baru Bangi & Saujana Utama


Seterusnya perkahwinan Iwan dan Ila - September 2010
Venue : Melaka & Sg Besar


Penutup tirai 2010. Perkahwinan Kapten Fizi & Shida - November 2010
Venue : Sg Besar
Sayang, hanya ada satu gambar sahaja. Huhu~ Selebihnya ada di rumah pula~

Seronok melihatkan gambar-gambar ini. Teringat betapa gembiranya saya pada ketika itu. Eh, tak bermakna sekarang saya tidak gembira. Gembira juga~ hehe

No comments:

Post a Comment